Industriens Pension vinder to priser for bedste medlemsservice

Hvis du har pensionsordning hos Industriens Pension og har brug for rådgivning, skulle der være god mulighed for god service. Industriens Pension har nemlig netop vundet to priser for god kundeservice ved prisuddelingen Kundeservice Award 2021

 

Har du været i kontakt med dit pensionsselskab det seneste år? Det er der rigtig mange medlemmer, der har, og i den forbindelse kan medlemmer hos Industriens Pension ifølge en ny måling glæde sig over, at servicen er i top.

Industriens Pension, hvor en del medlemmer af Dansk El-forbund har pensionsordning, blev nemlig en af de store vindere ved Kundeservice Award 2021. Pensionsselskabet modtog to ud af i alt seks priser, der uddeles på tværs af brancher hvert år.

Mange års målrettet arbejde

Industriens Pension vandt årets pris for både den bedste telefoniske kundeservice og den bedste interne serviceorganisation, der bl.a. dækker over gode interne processer for at sikre god service.

- Vi er stolte over priserne, som er et resultat af mange års målrettet arbejde med at forbedre vores service over for medlemmerne på mange fronter. Vi har meget stort fokus på systematisk at evaluere og forbedre medlemmernes oplevelser gennem alle de kontaktpunkter, vi har med dem. Derfor er vi også rigtig glade for anerkendelsen, og vi vil lægge os i selen for at leve op til de flotte bedømmelser, siger forsikringsdirektør i Industriens Pension, Joan Alsing.

Afgørende med god telefonisk rådgivning

Industriens Pension er pensionsselskab for timelønnede i Industrien, og sidste år havde selskabets kundeservice telefonisk kontakt med medlemmer og virksomheder over 253.000 gange. Derfor er kompetent, grundig og serviceminded telefonisk rådgivning et vigtigt område, som man hele tiden forsøger at forbedre.

Kundeservice Award for bedste telefoniske kundeservice bygger bl.a. på data om ventetiden, medarbejdernes velkomst, behovsafdækning, kompetencer og venlighed. Priserne bliver uddelt af konsulenthuset Wilke.